ďťż
Pranie dywanĂłw, czyszczenie wykĹadzin, mycie okien, sprzÄ
tanie
Dzisiaj zeszłam do żabki była 6.30, około 3 osób stało i czekało czy ktoś otworzy , zdenerwowany pan zastukał w szybę, wyszła młoda pracownica którą znam zaczęła klnąc na człowieka, zapytałam czy może mi coś sprzedać odpowiedziała kurw... nie włączę teraz kasy, na tyłach sklepu przyjmowała towar-sama, nie łaska było napisać na drzwiach ze sklep będzie czynny np od 8, najlepiej nakląć na klienta -żabka ma miejsce PIŁSUDSKIEGO 6A WROCŁAW- NIEMIŁY WŁAŚCICIEL ZWRÓCIŁAM MU NIE RAZ UWAGĘ NA ZACHOWANIE PRACOWNICY- MŁODA BLONDYNKA OKOŁO 20LAT- WŁAŚCICIEL JAK ZWRÓCIŁAM UWAGĘ NA RANNE ZACHOWANIE PRACOWNIKA SAM ZACZĄŁ WRZESZCZEĆ NA MNIE I NIE SPRZEDAŁ MI KAWY TAKIE ZACHOWANIA POWINNY BYĆ KARANE NIEKTÓRZY PRACOWNICY ŻABEK NIE ZNAJĄ STANDARDU ZACHOWAŃ DO Klienta, 22.10.15, czy ktoś wie jak złożyć skargę na Żabkę, w mojej pracy odezwać się do klienta, przeklinać- oj zaraz bym była zwolniona, właściciel nie słucha
klientów i ich uwag personel powinien mieć reguły i zasady kultury do człowieka sam jest nerwowy -SKONTROLUJCIE ZABKĘ |